30 Mart 2012 Cuma

Büyümek...

İlk makyaj setimi dedem almıştı bana... Daha ortaokuldaydım... Makyaj nasıl yapılır bilmiyordum bile... O gün büyüdüğümü hissetmiştim. Dedem bana makyaj seti almıştı! Demek ki artık makyaj yapabilecek kadar büyümüştüm!
Hiç yanımdan ayırmadım o kalpli kutuyu... Senelerce benimle gezdi; lisede İzmir'e geldi, sonra Bolu'ya... Üniversitede küçücük yurt odasında bile yer buldum onun için...
Şimdi üstünden yaklaşık 15 yıl geçti ve ben o kalpli kutuyu diğer anılarımla birlikte çöpe attım. Sadece bir kutunun beni bu kadar etkileyeceğini düşünmezdim... Ama belki de o sadece bir kutu değildi. Büyüdüğümün göstergesiydi o, ve ben büyümek istemiyordum...



Geçmiş midir senin peşinden kovalayan, yoksa sen misin geçmişi ardında bırakamayan?!...


18.03.2012/İstanbul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder