15 Ocak 2012 Pazar

İnatçı Varoluş

"Küçük bir odada birlikteydik
Odalar büyüdükçe birlikte olunamıyor." 
Lale Müldür

Bir ansiklopediden dışarı atıyorum adımımı, şimdi tüm kayıp olanların beni aynı anda bulduğu meydandayım.
Bana aşık yüzünü seçebilseydim, bir sel gibi üzerime akan kalabalığın içinden, içimde hiç tanımadığım bazı duyular, hiç bilmediğim birtakım tutsaklıklarından kurtulacaktı.
Fakat sen bu kalabalıktan uzakta, başka bir kalabalığın eksenindesin. Ve jilet gibi hatırlıyorum şimdi seni; sertliğin yumuşacık bir anı belleğimde.
Japonca altyazılı bir rüyadan uyanıyorum, bu siyah-beyaz zebra filmine.
Bu meydanda bir kerecik olsun tüm güzelliklerden vazgeçip benim sessizliğim olsaydın, belki o zaman hatırlardım, nasıl bir sonum olduğunu.

                                                                                        Dört Mevsim, Sayı:13 Syf: 57

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder